وبلاگ هژیرت

وبلاگ هژیرت

وبلاگ هژیرت

وبلاگ هژیرت

وبلاگ هژیرت

درمان وزوز گوش

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۰ ق.ظ

درمان وزوز گوش

مواد درون وحشی یا درخت گینگو دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی هستند که می توانند تمام انواع عفونت ها را درمان کنند و گردش خون را در گوش افزایش دهند، بنابراین حس زنگ زدن کاهش می یابد. یک تا سه تا چهار بار، حدود 120 تا 240 میلیگرم عصاره درخت بادام یا گینکو. توجه: این درمان خانگی برای کودکان توصیه نمی شود. 18 ریحان برگ های ریحان را با استفاده از یک هلی کوپتر لرزاند. آب برگ های ریحان را بگیرید. کمی آن را حرارت داده و چند قطره از آن را با استفاده از قطره چکان داخل گوشت ریختن. این را 2 بار در روز برای 3 تا 4 روز انجام دهید. 19 بابونه، دارچین، بابونه، دارچین و هموریزا (کافور) را با هم مخلوط کنید و آن را در یک کانتینر از هوا و آب نگه دارید. یک قاشق چای خوری از این مخلوط را برای 10 تا 15 دقیقه در آب (یک فنجان) بگذارید. این فیلتر را روی فیلتر بردارید و آن را یکبار در روز برای از بین بردن وزوز گوش خلاص کنید. یک قاشق چایخوری چای سبز را برای یک فنجان آب جوش 15 دقیقه ای بکشید. این کلمه را از فیلتر خارج کنید و 2-3 بار در روز آن را بنوشید. آنتی اکسیدان ها غنی هستند از این رو می تواند از افت شنوایی جلوگیری کند. 21 دمون دارش 3 قاشق غذاخوری کیک در یک کاسه حاوی 3 فنجان آب جوش. بیایید آن را پرتاب کنیم سپس این کلمه را از فیلتر خارج کنید و آن را صبح بخورید. از آن دو بار در روز برای از بین بردن مشکل وزوز گوش استفاده کنید. 22 Oregon (Oregano) Orango (Oregano) دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتری و ضد ویروسی است. در حدود یک قاشق غذاخوری از نارنگی برای 10 تا 15 دقیقه در 100 میلی لیتر آب جوش داده شود. آن را یک بار در روز بخورید تا درد ناشی از وزوز گوش کاهش یابد. درمان آفتاب 23: دانه های آفتابگردان را می توان به طور مستقیم یا به طور متناوب (یک یا دو بار در روز) استفاده کرد، بنابراین گوش شما می تواند از بین برود. 24 قاشق چای خوری قاشق چای خوری قاشق چای خوری یک فنجان آب جوش را بگذارید و آنرا 15 دقیقه دم کنید. سپس این کلمه را از صافی حذف کنید. برای از بین بردن درد گوش، قبل از رفتن به رختخواب، این شبنم را بخورید. 25 موز سبز میزان برگ موز سبز را کاهش می دهد و آن را می کشد. پور 2 قاشق غذاخوری از آن را در یک فنجان آب، و آن را برای سه هفته برای بهبود است. یا از موز سبز برای مقابله با این مشکل استفاده کنید. فقط یک قطعه پنبه به آن اضافه کنید و آن را داخل گوشت خود قرار دهید. بعد از حدود 5-6 دقیقه پنبه را از گوشت بردارید. درمان سرطان معده 26: توت گجایی این دارو گیاهی شامل بسیاری از آنتی اکسیدان ها است که می تواند گردش خون در اطراف گوش را بهبود بخشد. بنابراین، Gojiberries می تواند به طور موثر کمک به درمان وزوز گوش.
درمان وزوز گوش با روغن های گیاهی

قطره روغن اسطوخودوس، 15 قطره روغن میوه ای آراس، 15 قطره روغن سدر، 5 قطره روغن خرد شده و 30 قطره روغن هویج (روغن های مفید و بی ضرر که باعث کاهش غلظت روغن های دیگر مانند روغن نارگیل، روغن بادام می شود ، روغن جوزوبا یا روغن کرچک ترکیبی). این مخلوط روغن را در یک ظرف سیاه در یک مکان تاریک حفظ کنید. ماساژ این ترکیب را در استخوان پشت، گوش و گردن. یا می توانید از این روغن های گیاهی به صورت جداگانه استفاده کنید. یک پنبه پنبه را بر روی هر یک از روغنهای گیاهی مورد علاقه خود بکشید. پنبه داخل گوشت را برای یک شب قرار دهید. صبح آن را از گوشت خود بیرون بیاورید و گوشهای خود را پاک کنید. توجه: هرگز این روغنهای گیاهی را مستقیما به گوشت خود اضافه نکنید.

  • سالم جوادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی